compare_arrows0

Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Suomen Paikannuspalvelu (Y-tunnus 1926780-5). Myymme tuotteita yrityksille, yhteisöille sekä täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.paikannuspalvelu.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan lähettämällä tilaajalle sähköposti, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksen sisällön, kaikki hinnat sekä toimituskulut. Mikäli olet rekisteröitynyt sivuillemme käyttäjäksi voit käyttäjätilisi kautta tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Suomen Paikannuspalvelu toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy.

Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.

Paytrail Oy

Y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. 

Maksut laskutuksella tai osamaksulla

Laskutusasiakkuudesta tulee sopia Suomen Paikannuspalvelun kanssa etukäteen ennen tilauksen tekemistä. Laskutusasiakkaana voit tehdä tilauksia verkkokaupasta. 

Laskuasiakkaana voit valita kaksi maksutapaa.Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa sen kolmeen erään 6 kuukaudelle, jolloin sinusta tulee automaattisesti tiliasiakas. Tiliasiakkaalla on mahdollisuus jakaa lasku eriin oman taloudellisen tilanteensa mukaisesti, kuitenkin enintään 6 kuukaudelle. Laskuun lisätään korko (1,71%) ja laskutusmaksu, joka on 3 euroa.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää kauppahinnan maksamisesta.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.paikannuspalvelu.fi sivustolla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

 Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

- pankkitilinumerosi

- sekä kopio Suomen Paikannuspalvelu:n tilausvahvistuksesta


Kaikista palautuksista tulee sopia etukäteen Suomen Paikannuspalvelun kanssa.

Emme vastaanota palautuksia, joista ei ole sovittu etukäteen tai yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@paikannuspalvelu.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Evästeet

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka on tallennettu tietokoneellesi tai mobiililaitteeseesi ja josta se haetaan seuraavien käyntien aikana. Suomen Paikannuspalvelu käyttää evästeitä, jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman vaivatonta. Emme kerää evästeillä mitään henkilötietoja emmekä luovuta tietoja kolmansille osapuolille.

Evästeitä on kahta tyyppiä, pysyviä ja tilapäisiä (istuntokohtaiset evästeet). Pysyvät evästeet tallennetaan tiedostona tietokoneellesi tai mobiililaitteeseesi, ei kuitenkaan koskaan 12 kuukautta pidemmäksi ajaksi. Istuntokohtaiset evästeet tallennetaan tilapäisesti ja ne katoavat, kun lopetat selausistunnon.

Voit selaimesi avulla helposti poistaa evästeet tietokoneeltasi tai mobiililaitteestasi. Löydät evästeiden käyttöä ja poistamista koskevat ohjeet selaimestasi kohdasta "Ohje". Voit kytkeä evästeet pois päältä tai valita vastaanottaa tiedon aina, kun uusi eväste on lähetetty tietokoneellesi tai mobiililaitteeseesi.

HUOM! Jos kytket evästeet pois päältä, et pääse hyötymään kaikista verkkosivustomme ominaisuuksista.

Kolmansien osapuolten evästeet

Käytämme kolmansien osapuolten evästeitä tietojen koottuun keräämiseen analysoivilla työkaluilla, kuten Google Analytics. Käytettävät evästeet ovat sekä pysyviä että tilapäisiä (istuntokohtaiset evästeet). Pysyvät evästeet on tallennettu tietokoneellesi tai mobiililaitteeseesi, ei kuitenkaan 24 kuukautta pidemmäksi ajaksi.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.